2010.01.13. 14:30 vrolee

Három nő egy balesetben meghal és felmennek a mennyországba.
Amikor odaérnek, azt mondja Szent Péter:
- Itt csak egy dolgot nem szabad elfelejteni: Ne lépjetek a kiskacsákra.
Bemennek a mennyországba, és persze tele van kiskacsákkal. Majdnem lehetetlen nem lépni rájuk. Hiába próbálnak nem rájuk lépni, az első nő véletlenül rálép egy kiskacsára.
Jön Szent Péter egy borzalmasan ronda hapsival.
Összebilincseli őket és azt mondja:
- A büntetés, amiért ráléptél a kiskacsára az, hogy örökre ezzel a ronda hapsival kell bilincselve lenned.
A következő napon a második nő is véletlenül rálép egy kiskacsára, és megint jön Szent Péter, hoz magával egy másik nagyon ronda hapsit.
Összebilincseli őket és ugyanúgy meg van a második nő lepődve, mint az első.
A harmadik nő ezt mind végignézte, és ő nem akarta, hogy vele is ez történjen, úgyhogy nagyon óvatosan járkált. Figyelt nagyon, hogy nehogy rálépjen egy kiskacsára, nehogy a ronda hapsit hozza neki is Szent Péter.
Hónapok elteltek úgy, hogy nem lépett kiskacsára, egy szép napon jön Szent Péter és hoz neki egy gyönyörű szép férfit. Hosszú szempillákkal, magas és nagyon jó testű férfi.
Szent Péter összebilincseli őket egy szó nélkül.
A boldog nő mondja:
- Kíváncsi vagyok, mit tehettem, hogy hozzám bilincseltek téged örökre?
A hapsi azt mondja neki:
- Én nem tudom, te mit csináltál, de én ráléptem egy kiskacsára!

 

 

süti beállítások módosítása