2011.04.24. 17:27 vrolee

Vicces locsolóversek

Sivatagban megy a teve,
tele van a töke vele,
nálam van a töke leve,
meglocsolhatlak-e vele?

Egy tök,
két tök,
öt tök,
nem tökölök,
öntök!

Biciklivel érkeztem,
negyven métert fékeztem
Kiszakadt a nadrágom,
kifigyelt a ... tojásom.
Szabad-e locsolni?

Zöld erdőben jártam,
részeg vagyok, hánytam
Most el fogok dőlni,
nesze bazzeg, kölni!

Mosolyog a napsugár,
mosolyog az ég is,
locsolkodok, tojást kapok,
s mosolygok majd én is.

Zöld erdőben jártam,, elszállott egy sirály,
Locsolkodni jöttem, Hö, király!

Felnézek az égre,
a versemnek vége.

Józsi vagyok, szép és laza
Locsoljak vagy menjek haza?

Trágyadombon él a bögöly
meglocsollak meg ne dögölj.

Árok partján döglött ló.
Én vagyok a locsoló.

Ajtó mellett állok,
Piros tojást várok.
Ha nem adják párjával,
Elszökök a lányával!

Tele van a hajad kosszal,
Meglocsollak Domestos-szal.

Van nálam egy kölnisüveg, métereset spriccel,
Mivel ilyen rakoncátlan, lezártam egy sliccel!

Te vagy az, ki nekem maradt,
meglocsollak, dőljél hanyatt!

Gyere kislány, meglocsollak
Kedvezményes áron,
Gumi nélkül negyven rugó,
Kölnivel csak három!

Galagonya túróval,
Itt állok a fúróval
Szép virágszál! Lábad köze
Többet ér, mint Rábaköze!
Fel a szoknyát, le a bugyit,
Hadd locsolom meg a nyuszid!

Piros tojás, fehér nyuszi, ez mind csak maszlag!
Gyere kislány, meglocsolllak, oszt utána ... megbeszéljük.

Én verset nem tudok, azt mondjanak a kicsik,
és csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit.

Zöld a moha, zöld a páfrány,
Meglocsollak házisárkány.

Van nekem egy csíkos gatyám, abban van az én ceruzám,
Minden este írok vele, mégse kopik el a hegye.
Piros tojás, kek tojás, nekem is van két tojás,
Föl a szoknyát, le a bugyit, hadd locsoljam meg a nyuszit.

Ződ erdőbe vótam
Adj egy sört, oszt jó van.

Ferrarival érkeztem,
k*rva nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy húzzak haza?

Van nekem egy kis locsolóm, kölni nincsen benne,
Ha én azt most elővenném, nagy röhögés lenne.
De én azt nem teszem, mert kezemben a kölni!
Locsolni jöttem, nem pedig tökölni!

Van nálam egy kis pacsuli, leloccsintom magát
Ha egy kicsi mázlija van, szereti a szagát.

Szeged felől jön a gőzös,
Oda öntök, ahol szőrös.
 

süti beállítások módosítása